ژابیز

اشکی که چوب هنگام سوختن می ریزد

ژابیز

اشکی که چوب هنگام سوختن می ریزد

دانلود رایگان آهنگ ستایش

شعر ترانه:رهی معیری            خواننده:حسین کشتکار


دانلود آهنگ و متن ترانه در ادامه مطلب

 آهنگ بسیارزیبای ستایش با صدای حسین کشتکار

حجم:1.6 مگابایت 

   

برای دانلود کادرزیر را توسط ماوس خود copy  نموده و در قسمت  address bar      

مرورگرخود paste  کنید.سپس بافشردنEnter  به لینک دانلود بپیوندید!


http://s1.picofile.com/file/6979904424/Setayesh.mp3.html

      



متن ترانه:

       ستایش

خیال انگیز و جان پرور،چو بوی گل سراپایی

نداری غیر از این عیبی که می دانی که زیبایی

من ازدلبستگی های تو با آیینه،دانستم

که بردیدار طاقت سوزخود،عاشق تر از مایی

به شمع و ماه ،حاجت نیست بزم عاشقانت را

توشمع مجلس افروزی،تو ماه مجلس آرایی

منم ابر و تویی گلبن،که می خندی چو می گریم

تویی مهر و منم اختر، که می میرم چو می‌آیی

مراد ما نجویی،ورنه رندان هوس جو را

بهارشادی انگیزی،حریف باده پیمایی

مه روشن ، میان اختران پنهان نمی ماند

میان شاخه های گل،مشو پنهان که پیدایی

کسی ازداغ و درد من،نپرسد تا نپرسی تو

دلی بر حال زار من، نبخشد تا نبخشایی

مرا گفتی ،که از پیر خرد پرسم علاج خود

خرد،منع من از عشق تو فرماید،چه فرمایی؟

من آزرده دل را کس ،گره از کار نگشاید

مگر ای اشک غم امشب،تو از دل عقده بگشایی

رهی! تا وارهی از رنج هستی،ترک هستی کن

که با این ناتوانی ها،به ترک جان جان توانایی


رهی معیری- اردیبهشت 1329

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد